بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

من و فرشتۀ خوشبختی

من   و   فرشتۀ  خوشبختی

 

کی توی دنیا از همه خوشبخت تره؟ تو یا من! تو که نمیدونی یکی مثل من دیونته یا من که نمیدونم کی هستی و اسمت چیه اما دیونه تر از یه دیونه دوست دارم.این حرفو به خیلی ها زدم،اما به من میگن: دیونه بازی نکن،کسی که نمیشناسیش! کسی که شاید وجود نداره رو چرا اینقدر دوست داری؟ازم میخوان دست از این عشق کزای بکشم (من که خودمم نمیدونم اینا از کدوم عشق حرف میزنن)؟بازم سوالمو میپرسم؟؟ میگن آدم خوشبخت کسیه که دل به دنیا نبسته! پس من باید خیلی بدبخت باشم چون تو واسم یه دنیای... به من میگن آدمی که دلبستگی نداره،راحت تر میزاره و میره.اما من بی تو هیچ جا نمیرم؛حتی اون دنیا! میگن: کفر نگو، راه رفترو باید رفت.اما چیکار کنم،وقتی من اینجا یه دنیا دارم که همیشگیه.کاش میدونستن مهربونیت ازفرشته ها هم بیشتره،اگه میدونستن که واسه مساحت وسعت قلبت اعداد کم میارن،اگه میدونستن چقدر خوبی،اونای که دم از رفتن میزدن عمر نوح میکردن.کاش رنگ چشمات توی رنگا بود،شاید میتونستم واسشون توضیح بدم چقدر جذابی. من از همه خوشبخت ترم چون یه دنیا دوست دارم،چون واسم یه دنیای که جاودانه است.من خوشبخت ترینم چون رنگ چشاتو دیدم،رنگی که هیچ رنگی نیست یه نور خیره کننده است. من خوشبخت ترینم و توی این راه حاضرم مسابقه بدم. حتی اگه تو اونی که گفتم نباشی. مهم اینه که من تو رو یه فرشته که تو قلب من داره زندگی میکنه میبینم

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مونارک سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://moonark.blogsky.com

ببخشید من جنبه ی متون رمانتیک رو ندارم...
به نظرم هر آدمی به خودی خود خوشبخت ترینه
چون خدا رو داره...
سلام...
مرسی که به من سر زدید

عمو یادگار سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.tanbooremast.blogsky.com

بعضی اوقات از اینکه دلم به حالتون می سوزه و براتون امضا میدم که مظلومید و ... پشیمون میشم . چون جماعتی هستید بی عقل و بی منطق . حتی قابل ترحم هم نیستید . به جای اینکه به جماعت مرد فحش بدید برید ببینید از کجا خوردید . کجای کارتون ایراد داره ...

دوست پاییزی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنونم از حضورت...تو هم وب قشنگی داری...
منم لینکت کردم ...
امیدوارم که موفق باشی

امیر چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

هم درست هم غلط !
یعنی اصلا مهم نیست که درست باشه یا غلط !
مهم اینه که خودت چی میخوای و آرامشت در چی و با چه طرز تفکری باشه !
خوشبخت ترین کسیه که یه عاشق داره !
با این حساب خدا از همه خوشبخت تر باید باشه فکر کنم ! ;)

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ

هیچ چیز مثل احترام نیست . امثال من کمک میکنن که ۱ میلیون امضا برای شما جمع بشه که مظلومید شما هم سعی کنید چشم تون رو جوری باز کنید که بیشتر از نوک دماغتون رو ببینید . از این حرف ها هم نمی خواستم عذرخواهی شما رو ببینم . هدف چیز دیگه ای بود دوست عزیز.
پینک وبلاگ مورد علاقه منه . شاید اگه جایی دیگه حرفاتو میخوندم حرفی نمی زدم و چیزی نمی گفتم.
برقرار باشید .

فروغ چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ http://mao-mio.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه به من سر زدی
نوشته های تو هم زیباست
باز هم پیش من بیا

مرضیه چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://dream-fall.blogsky.com/

چقدر ساده و راحت مینویسی.
چشک حتما سر فرصت لینکتو میذارم

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام رویای عزیزم
ممنون از حضورت
وبلاگ زیبا یی داری و مطالب با احساسی می نویسی
آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند..
از دوست داشتن کسی نوشته بودی...بهش بگو چرا نمی تونی بگی؟ بهش بگو اما مطمئنش نکن...فقط مطمئنش نکن...
مطلب قانون خیانتتو خوندم حتما میذارمش تو وبلاگم...
راستی ازت می خوام بازم به من سر بزنی
غمهات کوتاه
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد