بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

خیالگو

خیالگو

 

دیروز یه چشمای دیدم

نگاش برام غریب بود

اما حالت اون چشا

خیلی باتو شبیه بود

 

اینقده نگاش کردم

که طفلی ترسیدو رفت

آخه من غافل بودم

تو نبودی اون که رفت

 

این اولین خیانت

 نگاه به یه غریبه

ببخش آخه عزیزم

نگاش به تو شبیه

 

روز بعد همون روز

توی خیابون بودم

نمیدونم چی شد که

 اون به کنارم اومد

 

بوی تنش همون بود

 عطری که تو میزدی

عطر گل اقاقیا

 با یاسمن آبی

 

اینقده بوش کشیدم

که به خودش میلرزید

به خیالش من دیونم

تند رفت خیلی ترسید

 

این دومین خیانت

راه رفتن با غریبه

نکنه یه آشنای

منو دنبالش دیده

 

رفته بودم خیابون

واسه خرید عیدی

خدای من چی دیدم

موهای خیلی مشکی

 

دست کشیدم رو موهاش

تا که بهش رسیدم

بیچاره اون پس افتاد

چون دنبالش دویدم

 

                                 چیکار کنم عزیزم

هرکی یه خوبیتو داره

فقط توی که همرو

خدا بهت یکجا داده

 

از مهربونیو معرفت

تو از همه سرتری

حتی تو یه بی وفای

 تو از همه بیشتری

 

دیگه قسم خوردم

 پا نزارم خیابون

آخه به من میگن

دیونه خیالگو

نظرات 6 + ارسال نظر
رئوف چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
نوشته هاتون زیباست.
خودتون نوشتید دیگه؟
موفق باشی

عمو یادگار پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام خانوم .
اول اینکه من تند نرفتم و واقعیت رو گفتم . میخوای قبول کن میخوای نکن .
دوم من اینا رو نگفتم که شما عذر خواهی کنی .
سوم اینقدر زود به دل نگیر . منم نمی خواستم شما رو ناراحت کنم .
در ضمن . نوشته هاتم قشنگه . خوش باشی.

shabbar پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ

salam roya

حسرت پرواز پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام عزیزم.تو به من لطف داری.ممنون از لینکت و ممنون از حضورت.
عزیزم من به نوبه ی خودم از پستت استفاده کردم.زیبا و جالب بود اما اگه فقط یه جا باشه اونموقع میشه تک و می درخشه مثل اون ستاره ی پررنگ تو آسمون که تکه و فقط یه دونه از اون تو آسمونه ولی همه دوست دارن مال اون باشه.
پس بذار پستت تک و زیبا بمونه.
اما برای اینکه بتونی به هدفی که داری برسی شما رو لینک میکنم تا همه ی دوستام مث من از مطالبت استفاده کنن و لذت ببرن و تو هم به هدفی که میخوای برسی.
دوست دارم خانمی.
بازم بیا پیشم.
دنیا رو برات شاد شاد و شادی رو برات دنیا دنیا آرزومندم...

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
زیبا نوشتی
ممنون بابت قانون خیانت
آپ بعدی همینه
ممنون بابت لینک منم قبلا لینکت کرده بودم
دلت شاد

kevin یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://too.blogsky.com

سلام ...
نرسید نه ...
سوال شما( یه سوال؟؟؟ اگه بخوام قسمت (درباره من) تویه وبلاگم بیفته باید چیکار کنم؟؟؟؟؟)
جواب من
(می تونی از قسمت تنظیمات کاربر (در باره من) این کارو بکنی) ولی
( بهونه وب تو این قسمت و نداره یا باید قالبت و عوض کنی یا این قسمت رو بهش اضافه کنی)
آرزومن آرزوهات ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد