بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

قشنگ ترین فرشتۀ دنیا اسمش رویای دو

قشنگ ترین فرشتۀ دنیا اسمش رویای دو

تو یه جای قایم شدی که هیچ کس نمیدونه. یه جا تهه تهه قلبم قایم شدی. یه جا که هر وقت دلم میگیره تو توی اشکام قل میخوری میای پایین.تو قایم شدنو دوست داری؟ هر وقت تو قلبم دنبالت میگردم ببینم کجای قلبمی تو تو چشمام قایم میشی که من پیدات نکنم، شاید میترسی من بمیرم (آخه قسم خوردم اگه پیدات کنم واست بمیرم).من تو رو پیدا میکنم و اون وقت نوبت تو که دنبال من بگردی من قایم میشم تا منو پیدا کنی و وقتی منو پیدا کردی واسه همیشه از صحنه روزگار محو میشیم و اسم من و تو تو تاریخ ننوشته ها نوشته میشه یه داستان از رویا و کسی که اسمش هیچ وقت فاش نشده اسم تو میتونه قشنگترین اسم دنیا باشه میتونه هم اسم من باشه مثلا رویای دو .تو آینه منی مثل من اما از جنس من نیستی تو یه فرشته ای که مردونه ترین صورتو داره یه فرشته که از جذبش خورشید و از زیبایش ماه بیرون نمیاد از عشق شدیدش غنچه باز میشه و از اشکای گرمش بارون سیل میشه از صداش پرنده ها عاشق خوندن میشن و از ناراحتیش پاییز بوجود اومده از تولدش بهار شده فصل زندگی و از دوریش غم و دلتنگی بوجود اومده کی میدونه؟! شاید منم که به دنیا اومدم زمان چند ثانیه به عقب برگشته. اما من یه چیزو خوب میدونم، میدونم که بعد از تولد من، تمام رویاها رنگ باختن آخه اونا پیش تخیل فوق الاده من کم آوردن که تو با این همه خوبی چه جوری تو رویای من جا شدی اونا نمیدونستن که تو اولین واقعیتی هستی که مثل رویا شیرینی و دست نیافتنی اما من بدستت آوردم تو توی قلبمی و من اسمتو به هیچ کس نمیگم میترسم چشمم بزنن که من قشنگ ترین فرشته رو تو دلم دارم .من تو رو دارم .من رویای دو رو دارم................

نظرات 5 + ارسال نظر
ساینا جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنون از حضورت
راستش هنوز این پست جدید ات را نخواندم پس بعد می یام و کامنت دیگه ای میذارم
فعلا به رسم ادب قصدم تشکر از محبت ات بود
بازم پیشم بیا
منتظرت می مونم
موفق باشی !

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
قبلانا تو فکر می کردی...تو دلت هزاران رویا پرورش می دادی...هزاران آرزو...همیشه تو هوا سیر می کردی...اما الان می دونی فهمیدی همش فقط رویا بوده...و شاید باید یاد بگیری با رویاهات زندگی نکنی...با واقعیت زندگی باید کنار بیایی
دیوار!

رئوف جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه سر زدی
برای گذاشتن قانون خیانت توی وبم نیاز به متنش دارم که قابل کپی کردن باشه تا paste اش کنم توی وبم. اگه ممکن است توی کامنت ها برام بزارید .
موفق باشی

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://rue.blogsky.com

بیا خانومی یه سر وبلاگم ببین خوب شده

رئوف شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه لینکم کردید من هم شما رو لینک کردم ضمنا با مطلب قانون خیانت آپم .
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد