بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

پوچ

پوچ

من تو را در یک باغچه اقاقیا
در یک دنیا خاطره
که هنوز خاطره نشده اند
در یک کوچه فریاد
من تو را در صدای قلب جنینی
شاید،

اشکهای یتیمی پیدا کردم
نبض صدای مواج تو را
به گلایه های به اشد مجازات محکوم شده گره میزنم
من تو را با بی خیالی باد،
و قلب نگاه مرده
محک میزنم
تو شرمساری را از قاصدک های له شده دزدیدی،
یا حقایق فراموش شده!!!!
اما من....

تو را در آخرین آرزوی یک عاشق
 در تقلای بی اثر یک تلاش
در شعرهایم
پشت گیومه ها
و کاماهای در انتظار
شاید در پشت نقطه های همین شعر
گم کردم
بعد از گم شدنت هر شب
من وستاره ها
و سوسوی افکار
که از کوچکترین سوراخ فکر فرار کردند
به تو فکر میکنیم
و من

بیاد لبخند های مردۀ لبت
بیاد آخرین حرفهای نگفته یمان
که بینمان نشستند اما گفته نشدند
اشک میریزم
تو کجای زندگیم
در کدام پیچ خاطره گم شدی
که هنوز
در پایان این شعر پیدا نشدی...
رویا...


نظرات 3 + ارسال نظر
رئوف جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خوبید شما؟
خیلی وقت نبودید.
بار ها اومدم ولی آپ نکرده بودید.
خدا را شکر که آپ کردید.
موفق باشی.

فرزاد جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام
ممنون که اومدی...
وبلاگ قشنگی داری
بازم به من سر بزن

اسپوتا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.aradsalt.ir

سلام دوست گلم
از سایت ما دیدن کنید شرکت ما یه محصول فوق العاده داره که برای خیلی از بیماری ها مفیده برای پوست عالیه و ترک های دست و پا و پینه و بوی بد عرق بدن و پا رو از بین می بره
منتظر حضورتون هستیم
شرکت تولیدی اروم آراد دوز www.aradsalt.com
www.aradsalt.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد