بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

دخترا بخونن پسرا بفهمن

یه شروع سبز

میخوام شروع کنم بنویسم نه واسه کسی که همیشه تو خوابم میخوام از اطرافم بگم  از کشورم بگم از هم وطنام که یه جورای مزخرفه .... من از اونجا پی به رفتار ادما بردم که خیلی لجبازم تخصم خوب تو خونه گیر بهم میدادن لاک نزن:موهاتو بکن تو :زود بیا. خوب یه بار عاقلانه رفتار کردم اول خودمو گذاشتم جای مامانم اما هرچی زور زدم دیدم مامانم داره بی منطق میگه: چرا من باید موهامو تو بکنم.... از اون روز شروع شد هر چی بهم میگفتن فکر میکردم ،نه تنها خانوادم مدرسه ،دوستام از نظر من یه جای کار میلنگید. یا من داشتم اشتباه میکردم یا اطرافیان. خوب این یه چیز طبیعیه که فکر کنم من اشتباه میکنم، اما انگار خدا دستو پا زدنه منو واسه دریافت حقیقت وچراهام دید..... من تصمیم گرفتم برم چیزی رو بخونم که کم تر کسی خونده اما همه ادعا دارن توش گفته شده این کارو نکن این کارو بکن .موهاتو تو کن. اگه خندت گرفت نیشتو ببند چون زشته پشته سرت حرف میزنن. پسر دیدی محل نزار تو قران اومده گناهه. (البته همه اینا رو خانواده من تنها نمیگه تو جامعه جا افتاده این مسائل). شوهر شوهر رو دریابید قابل توجه خانم دخترا. حق طلاق با مرده میگن قران گفته : دختر واسه شوهر کردن اذن پدر میخواد قران گفته: اگه شوهرش زد تو سرش نباید بگه چرا زده گناه کبیرست باید دو دستشو بگیره ماچ کنه......... خلاصه دو دستی زدن تو سر دختر تازه پسرای بدبخت موهاشون اگه سیخ سیخ بزنن اون دنیا به سیخ کشیده میشن قران گفته......

 ادامه وقتی بازم آپیدم..............................

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارمین امیری یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.gevin.blogsky.com

مرسی از بابت نظرت تو وبلاگم
وبلاگ قشنگی داری
متن دخترا بخونن پسرا بفهمنتو خوندم منتظر ادامه اش میمونم
باز هم سر به من بزن خوشحال میشم

رئوف دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خوبی؟
قبول دارید که خونواده ماها ممکنه به گونه دیگه بزرگ شدن برای اونا ملاکها متفاوته برای اونها چیزهایی ارزشه که برای بیشتر جوونهای امروزی نیست. به نظر من باید بهشون حق داد و تا حدودی باهاشون راه اومد. البته اونها هم باید راه بیان.
و نظر من اینه که قران اصول رو گفته و فرعیات رو دیگران از اون برداشت کردن و بکار می گیرن.
و اینکه هیچ کس به طور کامل نمی تونه قران رو تفسیر کنه چون ابعاد زیادی داره پس هر کس بر اساس برداشتی که خودش داره اون رو تفسیر می کنه.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد