بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

رویای تو

 

رویای تو

بازم شعرهای بدون قافیه ونثرهای بدون ریتم. بازم حرفای که هیچ کس نخواست بفهمه، بازم صدای یه قلبو بازم جنگ دو فکر، بازم یاد ایامی که گذشتندو خاطره های که موندن. بازم اسم یه نفر که هست ولی بی نامو نشونه. بازم حس غریب منو، بازم نامه های عاشقونه واسه کسی که که یه جا رو کره زمینه و داره نفس میکشه. بازم کلمه های که تو انتظار گفته شدن مردن. بازم تو، و رویاهای بزرگی که هستن اما دیده نمیشن... تو ذهن من دو فکر جنگ داره، یکی از مرگ میگه یکی از مردن، یکی از احساسات میگه ودیگری از تو. تو ذهن من توی و هیچ کس نمیدونه.من تو رو دیدمو اسمتو شنیدم، حتی بارها نام تو بلند گفتم؛ اما کسی نمیشنوه. من به یاد روزهای که نبودی گریه کردن وبه یاد روزهای که تو رویام قدم زدیم مردنو دوست دارم... نمیخوام از مرگ بگم، نمیخوام از مردن؛ میخوام از تو بگم که واسه من یه شایدی و قایم شدن از منو دوست داری... تو شاید یه حسی که زن باردار داره، شاید خود پروازی که نیاز به پریدن داره، تو شاید منی که نه تو رو میخواد نه بی تو میتونه نفس بکشه، توشاید خود قلب منی که شکسته......

نظرات 4 + ارسال نظر
رئوف پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام رویا
خوبید؟
واقعا زیبا بود . گل گل گل
ولی چرا خیلی دیر دیر آپ می کنید؟؟؟
موفق باشی.

محمد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام
من قلبتم دیگه تحویل نمیگیری خانومی
من با قدرت برگشتم
منتظرتم

من و بهونه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.bahune.blogfa.com

سلام
خوبی؟؟
مرسی که سر زدی؟؟
می بینی که بهونه ی من هم رفته
خوشحال میشم بیشتر باهم دوست بشیم
باییییییییییییییییی

ملودی عشق دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
خوبی؟

یه قرنی نبودم

با خوندم و جواب دادن به نظر های قدیم شرو کردم
رو پست مر گ برام نظر گذاشته بودی
اومدم اینجا
می دونم قبلا هم اومدم
فقط اینو یادمه

دوباره بیا پیشم
و نظرتو در باره لینک بگو

به هر دوتا خونم بیا
--------------------

شاد باشی

http://the-melody-of-love.blogsky.com/
http://just-melody.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد