بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

http://bahone-bi-bahone.blogfa.com/ اینم سایت منه من دیگه اینو آپ نمیکنم.......

سلام به دوستای گل و همیشگی من 

من دیگه این وبلاگو بستم اگر چه خیلی خیلی دلم براش تنگ میشه و تازه جشن تولدشه اما دیگ آپش نمیکنم در عوض آدرس وبلاگ جدیدمو میزارم به همین نامه اما رفتم تو بلگفا خوش باشید منتضرتون هستم.............

اوج دنیا

اوج دنیا

میشی ناخدای چشمام

 وقتی که بارونی میشه

 کاش تو لحظه هام میموندی

 تا ابد به پشت شیشه

****

میگی عاشقی همیشه

 به هوای من میخونی

 من میدونم توی چشمات

همیشه هست نگرونی

****

توی قلب تو مهره

 مهر میگم نه مهرۀ مار

 تو گل خوش آب و رنگی

 مثل دریا واسۀ ماه

*****

 دستای تو همیشه وصله

 واصل خورشید و دریا

عهد عشقمون همین بود

 رسیدن به اوج دنیا