بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

بهونه بی بهونه

شعر ، نامه های عاشقونهِ ادبی ِنامه های که تو نخوندی

قانون خیانت

قانون خیانت

- من از عاشقی متنفرم دیدی میگه عاشقه و چه راحت رها میکنه. نه من از عشق بدم میاد. کی توی این عالم از همه عاشق تره بیاد تا من ثابت کنم غیر از توی کتابا عشق وجود نداره این دیگه چه صدایه ؟ این صدای کیه؟میگه ده دقیقه از حالا وقت داری تا با خالق عاشق مهربان حرف بزنی ؛چه دروغ بزرگی کی تا حالا با خدا حرف زده که من دومیش باشم کی داره منو اذیت می کنه؟           

+تو خودت منو صدا کردی باور نمی کنی وقتت داره میگذره ها!

-معلومه که نه پس چرا من نمیبینمت؟

+چون من توی قلبتم تو گفتی که کسی عاشق نیست خوب من هستم وعشقی که توی قلب شماست نماد کوچکی از عشق منه.

 - من عاشق نیستم از عشق هم میترسم وهم بدم میاد

+دلیل خاصی نداره من مطمئن هستم.

-خدایا چه دلیلی بالا تر از اینکه عشقو به بازی میگیرن و به اسم عشق همه کار میکنن تازه میگن این حق ماست.

+این عشق نیست هوسیست از سر ناچاری و هر کس با عشق بازی کنه خودش نابود میشه.

- خدا عاشقی کور وکره پس چرا آدمها عاشق میشن؟

+اونی که کور وکر میشه عاشق نیست میخواد دیونگیو امتحان کنه.

- خدا چرا آدما وقتی ازعاشقی سرد میشن فقط نفرین میکنن!

+ اشتباه محضه این تو قانون عشق من نیست.

-قانون عشق؟

+ وقتی عاشق شدی اول آرامش داری.هیچ وقت از رفتنش دلسرد نمیشی هرگز نفرینش نمیکنی...

- خدایا این امکان نداره!

+مگه شما وقتی دلی رو میشکنید عرش من از فریاد آه دل میسوزه من نفرین میکنم مگه وقتی توبه میکنی و باز بر میگردی من دلسرد میشم مگه وقتی من شما رو از خاک بیجونی به وجود آوردم با وجود اینکه می دونستم اکثر شما روی نمیارید دچار تشویش شدم

- خدایا ما آدمها اینارو نمیدونیم.

+چرا می دونید!!! اما چون عشقتون با هوس همراهه به روی خودتون نمیارید.

- خدا چرا دیروز که کلی از آدمها تو جاهای مختلف از این کره کوچیک داشتن دعا میکردن عشقشون به کسی که دوست داره نرسه دعاشون مستجاب نکردی؟

+این گناه کوچیکی نیست که بشه به راحتی از کنارش گذشت اونی که دعا می کنه به یه صورت گناه می کنه اونی که رها میکنه به یه صورت دیگه.

- وای چه طور ممکنه؟

+من دو راه به شما نشون دادم راه خوبیها راه بدیها انتخاب با شماست.اونی که به راه خوب میره من تا آخر عمرش دوسش دارم و ازش غافل نمیشم همین طور اونی که راه بد میره ،حالا تغییر توی چیه؟اونی که خوب بود میره بهشت اونی که بد بود میره جهنم انتخاب با توه این خلاف اونی که دعا میکنه پس گناه میکنه چون نمیذاره عشقش انتخاب کنه و اما اونی که رها میکنه عهد رو شکسته و من بی وفایو دوست ندارم.

-آه من از عاشقی بدم میاد همه دروغگو هستند.

+ نه من تورو از عشقی پاک بوجود آوردم تو از عشق ساخته شدی چطور ممکنه از عشق بدت بیاد؟ تو نتونستی عشقو درک کنی چون تا اسمشو آوردی گفتن برات زوده در صورتی که عشق،زمان مکان وسن خاصی لازم نداره و تاعاشق واقعی نباشی لذتشو درک نمیکنی،عشق مادر به کودک یا بر عکس نماد کوچکی از عشق من به مخلوقامه میدونی تو از چی بدت میاد تو از سر چشمۀ درو غ از خیانت بدت میاد!

-خدا خیانت یعنی عاشق به معشوق بیوفای کنه چه ربطی به دروغ داره؟

+شما آدمها وقتی دروغ میگین؛غیبت میکنین؛بیوفای و مال اندوزی میکنین همدیگرو میکشین و هر گناه دیگه ای که انجام میدین هم به خودتون هم به عشق وهم به من خیانت کردین.

- خدا پس بزار راستشو بگم من به تو خیانت کردم!من یه نفررو دوست دارم هر روز برای سلامتیش پیشت دعا می کنم اینقدر دوسش دارم که کسی به اندازۀ من دوسش نداره تا حالا بهش خیانت نکردم اینقدر دوسش دارم که دلم دیگه جا نداره هر روز پنجره رو به خاطرش باز میزارم تا ببینمش براش شعر میگمو شعر میخونم براش گل میچینم اما من نمیدونم اون کیه؟

+تو که می گفتی از عشق بدت میاد!

- آره بدم میاد،اما عشقهای که از قانون تو پیروی نکنه. تازه برای همینه که سعی برای پیدا کردنش نکردمو منتظر بودم اون یه روز پیداش بشه چون از عشق میترسیدم اما حالا با قانون عشق تو ازعشق نمیترسم.

صدای تیک تاک ساعت میاد و این یعنی دیگه صدای خدا رو نمیشنوم..............

خدا تو نزدیکی به من چون عاشقی و من احساست میکنم چون عاشقتم. من به تو قول میدم که از قانونت برای همیشه پیروی کنم،من اونو پیداش میکنم تو عاشقش کن............

نظرات 7 + ارسال نظر
وحید هستم چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://ghesmateman.blogsky.com

من کی هستم که نوشته ی تو رو تو وبلاگم بذارم ...؟!
من یه مسافرم که دارم میرم ...
این وبلاگ میشه مال یکی دیگه ...

این چیزی که از من خواستی رو دیگه از کی خواستی ...؟

متنت همون جا قشنگه ...

عشق وجود داره ... منم عاشقم ... عاشق دوست داشتن هر کسی که لیاقت داشته باشه ...

عشق رو خراب کردن ... اما به من چه !!

من که هنوز عوض نشدم ...

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ http://rue.blogsky.com

راستی نمیشد مطلبتو کپی کرد اگه دوست داشتی واسم بذار تا تو وبلاگم بذارمش
دلت شاد

حسرت پرواز پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام.ممنون از اینکه به اینجا دعوتم کردین.
نظر من اینه: عشق هیچوقت نمیمیره.من همیشه عاشق میمونم عاشق عشق میمونم.
عشق و دوست داشتن رو دوست دارم.
چون عشقی رو تجربه کردم که رنگی از هوس در اون نبود.
اما حالا اون عشق دیگه نیست اما من هنوزم عاشقم عاشق عشق...
منتظر حضورتون هستم.شاد باشین...

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته ات را خوندم...زیبا بود....می دونی خیلی ها می دونن با مثلا عاشق شدنشون فقط خودشون را گول زدن و شاید وارده یه بازی بچه گانه و بی هدف شدن...که شاید تنها دلیلش تنهاییه..اگر تنهایی بهش فشار بیاره تا جایی میره که شاید نقش یه عشق واقعی را بازی کنه و آخرش بازنده یه بازی تلخ که از اولش با خالی بندی شروع شده است.... و همیشه یه طرف بازنده و....
منم یه چنین نوشته ای دارم...نمی دونم تو همین صفحه وبلاگمه...عشق یعنی؟؟/....وبلاگو باز کنی می بینیش اما یه خورده تند تر از شما نوشتم اینا چیزهاییه که دیدیم....
می دونی حتی تو عاشق شدن هم باید منطقی فکر کرد و منطقی عاشق شد.....
دیوار!

سیاوشی چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ق.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام گلم این پستت را در وبلاگ یاسمین عزیز خوندم زیبا بود و سرشار از نگفته ها و با این پست با وبلاگ شما آشنا شدم....

لیلی چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://apalon.blogfa.com

عشق بی قانون و بی اجازه می یاد اما واسه داشتنتش باید کتاب قانونش و از بر کنی
من که طاقتم داره تموم میشه ...........................خدا کنه برگرده .....با خوندن قانون خیانت فهمیدم که منم جز عاشقای واقعییم وقتی واسه برگشتش شبا تا سحر نماز حاجت خوندمو بر نگشت فهمیدم یه حکمتی تو کاره اخه مهربونم خدای من همیشه بهترینا رو واسم خواسته .هر جا که هست واسش ارزوی سلامتی می کنم

ندا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.neda-a-n.blogfa.com

منم می گم عشق وجود نداره
به خدا وجود نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد